Bytte og retur


Support:
E-post: support@nordisk-netthandel.no (svar innen 48 timer)
Telefon: +4747 88 3000 (hverdager fra kl. 10 til 14)

Åpningstider:
www.fuglejegern.no & www.skadedyrsikring.no er åpent 24 timer i døgnet, 365 dager i året.
Vår supporttelefon er åpent alle hverdager mellom kl 10.00 og 14.00.

- Retur av varer:

Ved retur av varer må "returskjema" fylles ut og sendes oss, på mail eller pr brev, før du sender inn varen(e). Varen(e) må returneres i originalemballasjen, og ikke være brukt. Varen(e) må kunne selges som en ny vare, for at returen skal være godkjent.

Når det gjelder undertøy og kroppsnære (hygieniske) produkter som lokkefløyter, er disse i umiddelbar nær kropps/veskekontakt. Slike produkter byttes ikke.   

Be om returskjema pr mail, så sender vi dette til deg.

Dersom returen ikke skyldes feil fra Nordisk Netthandel AS sin side vil frakt og eventuelt returporto belastes kunden. 

- Angrerett:
Angreretten er gyldig inntil 14 dager etter at varen(e) er bestilt. Dette gjelder kun privatkjøp, ikke firmakjøp/næringskjøp.
Fyll ut "bytte og returskjema", og legg ved forsendelsen.
For at angreretten skal være gyldig, må varen(e) være ubrukt, og returneres i samme emballasjen som ved mottak, det vil si originalemballasjen.

- Reklamasjon:
Ved reklamasjon må varen(e) sendes i retur til oss, og vi vil da behandle reklamasjonen. Ved spesielle tilfeller er vi nødt til å sende produktet videre til vår leverandør for videre utreding. Vi forbeholder oss retten til å reparere produktet i de tilfeller dette er mulig. Reklamasjonsfristen er hhv. to og fem år i flg. Kjøpsloven.
Som kunde må du kontakte oss og reklamere på varen(e) innen 2 måneder etter at skade/feil er oppdaget.
Fyll ut "returskjema", og returner til oss for å motta returlapp.

- Garantisaker:
Ved garantisaker send returskjemaet og de bilder vi trenger pr. mail, så tar vi kontakt og finner ut hvordan vi løser dette, da alle produsenter/leverandører har forskjellige rutiner på garantisaker. 


- Uavhentede pakke:
I tilfeller hvor pakker/forsendelser ikke hentes på postkontor og sendes i retur til oss, vil du som kunde bli belastet med et gebyr tilsvarende frakten tur/retur i henhold til våre salgsbetingelser.